fredag 10. februar 2017

Tredje prosjekt 2017 - del 1


Begrepet restegarn er ganske vidt hos meg...
Noen mener bestemt at det skal være
påbegynte nøster, mindre enn et halvt nøste osv...

Jeg tenker at
1 - så lenge jeg ikke kjøper inn garn til prosjektet,
2 - garn jeg har fått,
3 - nøstene som bare måtte bli med hjem fra butikken
(uten noe spesielt mål eller mening),
4 - opprekksgarn,
5 - garn som ble kjøpt til et prosjekt det aldri ble noe av -
går alt som jeg finner i garnkurven hjemme
i kategorien restegarn.


Nye hekleteknikker er alltid gøy,
og etter mange år uten mønster til teppehekling,
så er jeg nå i gang med tredje mønsteret i år!!!
Først prøvde jeg meg på Tivoliteppet,
teppe nr 2 fant jeg her.
Det siste teppet fant jeg her.
Teknikken blir kalt overlagshekling.


2 kommentarer:

AnnetteK sa...

Restegarn et så mangt man må bare bestemme selv hva man mener det er.
Lykke til med teppene dine.

Janet sa...

Heisann.
Takk for at du titter innom. Skal straks titte innom deg en tur også :)
J

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...