onsdag 26. august 2015

Bilderas - hagen min (siste test ;) )


Besøk på Sommerfuglbusken


Blomkarse sådd direkte i jorda - med frø høstet i fjor.
Før og etterbilde etter årets frøhøsting.


Ringblomster - også sådd direkte i jorda.
Frøene høstet vi fjor, første gang sådd for fem år siden.


Rosene har vært fantastiske i år!


Georine fra Rema1000. Den trivdes ikke i potta,
så jeg plantet den i jorda... Tydligvis en sneglefavoritt,
helt nedspist to (!) ganger. Men kommer tilbake!!!!


Erteblomstene kom sent, men godt!
Også frø høstet i fjor.


Blåklokkene - jeg har også hvite - 
har jeg flyttet fra et gamelt blomsterbedd.
De sprer seg bra og er et flott syn når de står i blomst.
Jeg pleier å knipe av visne blomster,
da får jeg både 4 og 5 blomstringer på samme stilk.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...