mandag 18. juni 2012

Lykken er...

60 studiepoeng i kunsthistorie!!!
(jepp, jeg klarte det og er super stolt)

To blide unger, som teller ned til ferien,
ser frem imot sol, strandliv og
late sommerdager sammen med gode kompiser.

En rev som plutselig titter inn gjennom stuevinduet...

Og nok et prosjekt som nærmer seg slutten!!!
 
 
Heklet gul kant rundt alle brikkene.
Først og fremst fordi jeg er for lat til å feste trådene, men også litt for å lage en helhet.
Junior døpte prosjektet SOLGULL.

 
 
 
 
 
Nå gjenstår det å pusse litt under,
male bena hvite og å feste trekket...
Synes selv det ser bra ut :)

5 kommentarer:

Miqi sa...

Å så søtt! Nå fikk jeg lyst til å lage noe lignende selv. Du er superdyktig! :)

Janet sa...

1000takk. Jeg har "samlet" opp en gammel pianokrakk, en litt nyere, avlang krakk og en rund puff med lokk... Så det blir flere!!! Men har enda ikke fått malt bena hvite...

Miqi sa...

Alt til sin tid ;)

Unknown sa...

Ååå, ein slik fin krakk fekk eg òg lyst til å lage/pimpe! :)
La meg til som følgjar her, kan ikkje fatte at eg ikkje har gjort det før. Du er superflink og lagar så mykje fint :)
Klem, KristiN

Janet sa...

Velkommen skal du være :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...