tirsdag 17. april 2012

Tilbake til normalen...

Da kjenner jeg hverdagen komme smygende igjen,
det er godt.
Turen til København var innholdsrik,
utrolig flott by med fantastisk arkitektur.
Helgens høydepunkt var utvilsomt festmåltidet på Spiseloppen inne i Kristiania.

Foto google bilder
Fylt unghanebryst og hampøl,
avsluttet med hvit sjokolademousse med rabarbrakompott
- kan anbefales!!!

Dette var jo en studietur med tett program, og shopping stod ikke høyt på prioriteringslista,
men jeg har vært innom en del gallerier, antikvariater og gjenbruksbutikker
- og jeg MÅ tilbake!!!
Lykken var å komme seg ut av Strøget,
gå seg bittelitt bort og oppdage alle de "ukjente" små bakgatene med nisjebutikkene som en ikke finner her hjemme.
Hadde jeg hatt et kart så skulle jeg forklart,
men både det og kamrraet lå hjemme...

Det ble overhodet ingen kreativtur, men fikk heklet litt i bilen.
Og garnbutikkene jeg fant var selvfølgelig stengt da jeg kom dit...
Kanskje like greit med mitt studentbudsjett!!!


1 kommentar:

Inger Line sa...

Åhh, det hørtes ut som et skikkelig herremåltid. København er en fantastisk by!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...