torsdag 19. januar 2012

Hva har jeg i kurven min?

Jeg har bare måtte innse at jeg har "100" prosjekter på gang samtidig. I stua har jeg et stort kurvfat hvor jeg prøver å samle meg... Akkurat nå ser det sånn ut.
Jeg holder på å avslutte
Janets-nesten-berømte-oppvaskklut-prosjekt.
Så langt har jeg gitt bort to, lagt 13 ut for salg på EPLA og har lapper nok til 10 til! Jeg tror jeg skal ordne en
si-hvem-som-er-din-favoritt-så-får-du-
den-kanskje-i-posten når jeg er ferdig med alle.

Til jul fikk jeg en nydelig boks av mamma, oppi den samler jeg stasj...
Nålepute, målebånd, navnebånd og sånn kjekt-å-ha!

Som tidligere nevnt er jeg så heldig å ha kreative Tonje, for noen år tilbake fikk jeg en fantastisk heklenål og strikkepinne mappe som hun hadde sydd av et gamelt lanken!!!

Jeg er sikkelig håpløs på å fixe ting som er blittelittegranne ødelagt, og oppi kurven min har det samlet seg litt Barbieklær, de er fra mamma var liten og mormor har laget noen av dem.
Og så neste store, "gode" plan... Jeg har samlet på nettingen som er rundt løken når jeg har kjøpt løkstrømper - planen er å klippe de opp til tråd og hekle den sammen med bomullstråd sånn at klutene får en skrubbeeffekt... Tja. det kan jo gå?

 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...