onsdag 4. januar 2012

Endelig ferdig...

Da er heklebrikke-gjenbruk-duken endelig ferdig, den ble riktig så søt synes jeg. Morro å skape noe nytt av noe gammelt, det er jo ikke så mange som bruker heklebrikkene på bordet lengre... Nå dukker de opp som kjeramikkformer, veggbilder og som aplikasjonspynt. Men her er altså mitt bidrag :)









Det har vært et artig prosjekt og jeg har flere heklebrikker som jeg skal sette sammen.
Juleferien er over og pensumbøkene roper, men jeg sliter litt med motivasjonen... Må finne den gyldne middelvei mellom studier, heklerier og jobb - men det er enklest å velge det som er artigest!!!
Akkurat nå er det bestemorrute-oppvaskkluter som er i produksjonen og planene om et heklekurs (må prøves ut først).
Denne duken kan finner du igjen hos En fra Janet hos EPLA (se sidefeltet) og der kommer også oppvaskklutene mine etterhvert.


2 kommentarer:

Kristin sa...

Gu så flink du e - kjempefin duk!

Janet sa...

1000takk Kristin. Det er en morsom måte å ta vare på gamle, bortgjemte hekleskatter!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...