mandag 28. november 2011

Kaffeduken vokser

Etter en uke med eksamenskjør var det deilig å senke skuldrene og tømme hodet i helga. Det går sakte fremover for min noe orginale, resirkulerte,
chabby chic (?), grønne og blå kaffeduk...


Alle brikkene er  nå festet i hverandre. Jobben videre blir å fylle alle hull med "fiskenett" og se litt på kantene sånn at det får en grei fasong.
Det er frihekling og ingenting er riktig eller feil, utfordringen ligger i å få det hele til å bli flatt - at det ikke bukler seg bortover bordet når jeg er ferdig.
Duken ligger utover gulvet når jeg hekler på den nå, sånn at jeg kan strekke og legge til rette underveis.
Strykejernet er også nyttig å ha for hånden.
Kanskje jeg skal få Lars til å fotodokumentere
Janet-i-arbeid...


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...