tirsdag 1. november 2011

Halloween

Må bare ha med en liten Halloween hilsen....



2 kommentarer:

Nelle sa...

Ok smaker litt på ordet hverdagslykke.....
Er det når man snubler over to skolesekker i gangen når man kommer hjem etter en dag på jobben.
så begynner dagens lekse ...... jeg har jo sakt det 1000 ganger de sekkene skal på plass, hva med jakkene, og matpakken og ........ en time etter avbryter mannen og sier unnskyld meg , men skulle du ikke ha tatt bussen til losjetreff med jentene?
Hysj ikke avbr...yt meg når jeg snakker .......
Søren ..... bussen for f.... den venter jo ikke på meg
Hverdagslykke.....
Er det når man freser rundt i huset med støvsugeren i den ene hånd , og støvkosten i den annen , og samtidg planlegger middagsmat til i morgen...
Hverdagslykke .....
Er det når barna krangler så busta fyker og man tenker bare jeg var på en øde øy...
Stopp , tenk hvis det ønske gikk i oppfyllelse.... alene på en øde øy...
Hvem skulle man så dele hverdagslykken med???
En hyllest til begrepet hverdagslykke , nyt nueet , det er en klisje , men hva gjør vel det?

skrevet en ganske vanlig tirsdag ,over og ut fra Astri ♥ ♥ ♥

Janet sa...

Takk Astri!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...