tirsdag 1. november 2011

Det nærmer seg...

Jeg håper kulda holder seg unna noen dager til sånn at ikke Emmy fryser før hun får teppet sitt.
Det går sakte, men sikkert, fremover.
Fru Ugle sitter godt fast nå og småuglene flyr fint rundt henne.
Har tenkt i timer på hvor mye snurr og dill jeg skal lage rundt uglene...
Så fant jeg to scrumbling-biter i blått som jeg har laget for en stund siden, og de ble perfekte!!!



Jeg fant et fint nøste i lilla, turkis og grønn som jeg vil bruke til å fylle hullene med.
Deretter må jeg ordne litt med kanten rundt før jeg til slutt må hekle detaljene på fru Ugle.
Hadde jo tenkt å lage en blomstereng på det gule feltet nede til venstre, men det blir litt rotete synes jeg.
Men hva med navn og fødselsdato?

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...